Profesjonalne narzędzia przeznaczone do
kompleksowej diagnostyki systemów elektronicznych pojazdów nie zawsze są
dostępne dla niezależnych warsztatów. Testerami serwisowymi zainteresowane są
nie tylko warsztaty specjalizujące się w naprawie danej marki, ale również i te,
które chcą świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Można je było nabyć tylko
poprzez sieć autoryzowaną lub z „drugiej ręki”. Chcąc zabezpieczyć potrzeby
rynkowe wprowadziliśmy do swojej oferty tester serwisowy TECH 2. Przyrząd jest
narzędziem serwisowym do marki Opel. W oparciu o odpowiednie karty pamięci
również do Suzuki i Saaba. Wyposażenie zestawu: tester Tech 2 z kartą 32 MB przewód transmisji danych przyłącze diagnostyczne 16 pin przewód zasilający do akumulatora przewód zasilający do zapalniczki końcówka testowa do samodiagnozy instrukcja obsługi walizka
W 2001 roku, wraz z
wprowadzeniem w modelu Vectra C magistrali cyfrowej CAN, pojawił się
problem komunikacji testera za pomocą tej magistrali. Rozwiązaniem
jest wprowadzenie dodatkowego interfejsu, pomiędzy tester a złącze
diagnostyczne, który jest w stanie dołączyć się do sieci sterowników
CAN. Moduł ten, zwany CANDi, zapina się w szereg z kablem
diagnostyczny, pomiędzy końcówkę OBDII a gniado końcowe kabla. Candi
jest także wykorzystywane przy diagnostyce kolejnych modeli Opla (
Astra H ) i najnowszych modeli GM oraz Saaba.
CANDI