SOLUS

Solus to najbardziej rozpowszechniona wersja testera do diagnostyki samochodów amerykańskich. Z niewielkimi zmianami w wyglądzie przetrwał do dziś. Tak, konstrukcja przyrządu jest rozwiązaniem typowo amerykańskim, stara, prosta, funkcjonalna i długowieczna.
Po wprowadzonych modyfikacjach interfejs diagnostyczny linii CAN, VAN, LIN jest wbudowany do wnętrza przyrządu. Nawiązywanie komunikacji przebiega identycznie, jak dla modeli Ethos oraz Solus Pro. Podstawowe funkcje spełnianie przez tester Solus:
- odczyt i kasowanie kodów usterek
- wysterowanie podzespołów wykonawczych
- prezentacja bieżących parametrów pracy
- niektóre parametry adaptacyjne
- programowanie przepustnic, wtryskiwaczy
- wybór parametrów z dostępnej listy
- prezentacja graficzno-cyfrowa
- zapis pomiarów do pamięci
- możliwość przechowania 25 ostatnich wybranych pojazdów
- duży, czytelny wyświetlacz LCD
- prosty, przejrzysty panel sterowania
- łatwa obsługa
- odporna obudowa na warunki warsztatowe

Program pracuje w środowisku Windows CE, co zapewnia łatwe poruszanie się po menu, czytelność wyświetlanych danych oraz intuicyjność. Posiada możliwość wyboru parametrów pracy i przedstawienie ich w formie graficznej, a także zapis przeprowadzonego testu do swojej pamięci wewnętrznej.
Oprogramowanie jak w każdym diagnoskopie Snap-on dostarczane jest na kartach pamięci Compact Flash.

Dane techniczne
Obsługiwane marki: Chrysler, Ford, GM - U.S.A. Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Lancia, Land Rover, Mercedes, Mini, MG, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Seat, Toyota, Skoda, Volvo, VW, Daewoo, Daihatsu, Eunos, Geo, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Proton, Scion, Subaru, Suzuki, Toyota
Wymiary: 125 x 300 x 50 mm (wys/szer/głęb)
Waga: 1,7 kg
Temperatura pracy: 5 - 45 st. C
Zasilanie: wbudowany akumulator lub z samochodu



ZALETY i FUNKCJE
- odczyt kodów usterek z podaniem numeru i opisu
- kasowanie kodów usterek
- test podzespołów wykonawczych
- kasowanie lampek inspekcji
- programowanie podzespołów
- adaptacje, regulacje i nastawy podstawowei
- przegląd parametrów w trybie tekstowym i graficznym
- zapamiętywanie 25 ostatnio testowanych pojazdów
- przycisk "S" do szybkiego zapamiętania
- możliwość archiwizacji wyników diagnostyki
- możliwość transmisji danych do PC, wydruk testu
- duży, czytelny wyświetlacz LCD
- prosty, przejrzysty panel sterowania
- łatwa, nieskomplikowana obsługa
- odporny na warunki warsztatowe

Wyposażenie standardowe
- tester SOLUS
- akumulator
- ładowarka do akumulatora
- zasilacz
- przewód transmisji danych
- przewód USB
- przewód do zasilania z gniazda zapalniczki
- przewód do zasilania z zacisków akumulatora
- zestaw adapterów, kabli diagnostycznych oraz kluczy kodowych
- walizka

Informacje dodatkowe
Program diagnostyczny do samochodów amerykańskich jest napisany w angielskiej wersji językowej. Zawsze był. Tester można zakupić także w polskiej wersji językowej, w która zawiera obsługę aut europejskich oraz azjatyckich.